17 Aktywacja: Impuls 17-6, Impuls Energetycznego Strumienia

17 Aktywacja: Impuls 17-6, Impuls Energetycznego Strumienia

[Siedemnasta Aktywacja od Archanioła Metatrona. Jest to medytacja, celem której jest aktywacja Impulsów aktywujących nasze ciało świetlne, nasze ciała subtelne. Medytacja odbywa się w momencie tu i teraz z energiami aktualnymi w Waszej chwili obecnej.

Podstawowa wskazówka jest taka, aby trzymać się kolejności poszczególnych aktywacji.
W aktywacji można uczestniczyć czytając tekst medytacji lub odsłuchując wersję audio:
Strony www
http://HumanStrefa.pl – medytacje
http://ImpulsyMetatrona.blogspot.com – medytacje Impulsów Metatrona
YouTube
Facebook Strona
Facebook Grupa
Strona Rosyjska

Medytacje możecie przeprowadzać w dowolnie dogodnym dla siebie czasie, dostrajając się do momentu tu i teraz. Każdy impuls to kardynalna i głęboka praca ze wszystkimi naszymi ciałami energetycznymi łącznie z fizycznym. Dlatego ważne jest, aby aktywacje przeprowadzać w kolejności ich podawania, zachowując odstęp co najmniej jednego dnia pomiędzy zainicjowaniem poszczególnych aktywacji. Jest to kolejność, jaką proponują nam Mistrzowie Światła, z uwagi na zachowanie struktury przekazu, która wpływa na przechodzenie i wplatanie Energii we wzory subtelnych ciał. To są aktywacje Kwantowe i praca z nimi rozpoczyna się wraz z przeczytaniem materiału lub jego odsłuchaniem.

Pracując z Mistrzami Światła i Miłości warto mieć świadomość, że Mistrzowie niczego za nas nie zrobią, oferują natomiast współpracę i wsparcie w tym procesie. Proponujemy do rozważenia poniższy tekst:

«Ja, (podaj swoje imię)
Jestem świadom/a tego, że wszystko powstaje ze mnie samego/samej,
Że każda rzeczywistość jest we mnie żywa
I że to ja jestem tym/tą, który/która budzi do Życia
Wewnętrzne obrazy Światła.
Ja jestem tego świadom/a, Ja Jestem to Ja Jestem
Ja jestem samo-zaufaniem.
Ja otwieram się teraz na tę Rzeczywistość Stwórcy,
W której od teraz doświadczę mojego Życia».

Oktaedr

Rozmieszczenie czakr, które są aspektami Jednej Czakry obejmującej ciało

Wyciszamy się, wchodzimy w stan medytacji, dostrajamy się do aktywacji:

[pauza ….]

«Ja, (podaj swoje imię) ……………, w tym momencie tu i teraz z poziomu bezwarunkowej, Boskiej Miłości, wyrażam wdzięczność dla Matki Ziemi, dla Nieba i dla swojego wewnętrznego dziecka. Wchodzę do przestrzeni swojego Serca, skupiając tam swoją uwagę i kieruję do Serca swój Oddech Miłości … I proszę moją Istotę, moje Wyższe Ja, moją Podświadomość, moich Opiekunów, Anioła Stróża oraz Wniebowstąpionych Mistrzów Miłości i Światła, aby byli przy tej aktywacji dla mojego najwyższego dobra, aby aktywacja ta przebiegała w najdoskonalszych energiach w momencie tu i teraz».]

[Przechodzimy do Aktywacji:]

Kanał Jedności Światła wita Was, najdrożsi!

My, Mistrzowie Światła, gotowi jesteśmy pracować dzisiaj z kolejnym Impulsem, Impulsem 17-6, Impulsem Energetycznego Strumienia.

Na początek pracy wypowiedzcie intencję:

[Praca z Aktywacją rozpoczyna się od wyrażenia intencji:]

[pauza ….]

«Ja, (podaj swoje imię) ……………, tu i teraz w Boskim Świetle dnia i nocy, w Boskiej obecności Boga Matki-Ojca, proszę Mistrzów Światła, aby zaczęli ze mną pracę z Impulsem 17-6, Impulsem Energetycznego Strumienia. Proszę Metatrona, aby połączył się ze mną w Wiecznym Świetle, proszę Melchizedeka, aby połączył się ze mną w Boskim Świetle, proszę Archanioła Michała, aby połączył się ze mną w Świetle, Miłości i Ochronie. Proszę mistrzów Światła: umieśćcie mnie w Piramidzie Światła i rozpocznijcie ze mną pracę. Proszę napełnijcie mnie Światłem i Miłością, proszę zrównoważcie i zharmonizujcie mnie. Proszę otwórzcie moje oczy i moją świadomość. Proszę napełnijcie moje komórki Światłem i Miłością, proszę otwórzcie mój potencjał dla wzniesienia się po ścieżce Światła. Ja jestem odpowiedzialny/a za siebie i za swoje myśli. Ja jestem otwarty/a dla Światła i Miłości. Ja jestem otwarty/a dla Kosmicznego Ognia. Ja jestem Przewodnikiem Boskiego Światła, Boskiej Miłości i Boskiego Ognia. I będzie tak. Tak Jest».

[pauza ….]

Witamy Was Najdrożsi, my, Mistrzowie Światła, gotowi jesteśmy do pracy z Wami. Prowadzimy Was do piramidy Światła; znajdujecie się w jej centrum, pod wierzchołkiem piramidy.

Z Boskiego Źródła spływa na Was strumień Światła, Miłości i Czułości Stwórcy. My tworzymy wokół Was krąg Światła, Miłości i Czułości.

[pauza ….]


Ja, Metatron, tu i teraz, mówię Wam najdrożsi, że znajdujecie się w Boskiej fali Wzniesienia Stwórcy, Ziemi oraz Galaktyki. I każdy dzień na Ziemi kończy grę dualności, i każde z Was podąża w Świetle i Miłości na tej wibracji i częstotliwości, którą do tej chwili wypracowaliście i osiągnęliście, lub osiągacie, zmierzając wzwyż po ścieżce Światła do Wrót Wzniesienia.

Proces Wzniesienia dla wielu z Was jest niezrozumiały, a ja mówię Wam: Wzniesienie to Zmiana Świadomości, podniesienie swojej wibracji częstotliwości i przemiana ciał Świetlistych, jak również i struktury biochemicznej Waszych ciał. Jednak powinniście wiedzieć, że podstawowym zagadnieniem jest teraz ŚWIADOMOŚĆ.

Świadomość, w której teraz przebywacie, znajduje się „jedną nogą” w wyższych wymiarach, a drugą w dotychczasowych. Możecie tworzyć w ten sposób niezrównoważony most. Wasze myśli zaczepiają się o grę, jako o coś, co jest dla Was zwyczajne i zrozumiałe, zaś w wymiary wyższe dążycie jak w nieznane, i próbujecie je zbadać. Niezrównoważenie i dysharmonia może wyrażać się w Was poprzez te aspekty. Jesteście tutaj, i jesteście tam, zaś myśli oraz emocje, jakie generuje dotychczasowa matryca, mogą czynić Was niestabilnymi w swej Wierze, Sile i Miłości, stwarzając w ten sposób strach.

Mówię Wam to ja, Metatron: przyjmijcie Jednolite, Całościowe Światło, stańcie się Całościowi, a z łatwością wyjdziecie z obecnego wymiaru i przejdziecie w wymiary Wyższe. Nic z doświadczenia obecnego wymiaru nie będzie Wam potrzebne w wyższym wymiarze, tylko Wasze zdobyte tu doświadczenie, zapisane w Kronikach Akaszy; nic nie przejdzie w wyższy wymiar w tej formie, do jakiej się przyzwyczailiście: żadne dobra materialne, żadne Wasze namiętności i przywiązania.

My dobrze wiemy i uświadamiamy sobie, że wybór każdej istoty jest szanowany, i my akceptujemy wybór każdego z Was, każdego wzrastającego tutaj na Gai. Któreś ziarno wypuszcza kiełki i wzrasta, inne przez długi czas znajduje się, jak ziarno, pod ziemią, jeszcze inne ziarna są w stanie uśpienia, a niektóre po prostu rozkładają się.

Dlaczego ja Wam to wszystko mówię, Najdrożsi, w tym Impulsie Energetycznego Strumienia? A dlatego, że ten właśnie Impuls nadaje ładunek energetyczny tym ziarnom i kiełkom, które szukają przyspieszonej ewolucji i przyspieszonego wzrostu, które pragną otrzymać porcję energii, przyspieszającą ich dojrzewanie i objęcie swojej Siły.

Dlatego, Najdrożsi, Waszym dobrem jest osiągnięcie swej Jednolitości, Całościowości, stanie się Światłem i Miłością, i na tej fali energii, na fali Strumienia Energetycznego podniesienie się do Serca Boga Matki-Ojca. Ci, którzy oddzielają się od tych energii, nie będą w stanie przyjąć ich w pełni, ponieważ ich świadomość jeszcze nie wzniosła się na poziom, na którym jest w stanie je przyswoić. Zadaniem naszym, Mistrzów Światła, jest spotkanie się z Wami i przeprowadzenie przez tę granicę, w nowe wymiary. Każdemu z Was podajemy rękę, i każdego przyjmujemy w swoje Serce i przenosimy na swoich rękach. Ale jeżeli Wasza świadomość nie jest gotowa w to Uwierzyć i to przyjąć, Wasz wybór jest szanowany.

Dzisiaj w mojej energii możecie wyczuć współczucie i miłość, do każdego, kto znajduje się na Ziemi. Ponieważ ta granica, na której stoicie, to przejście jest sprawą odpowiedzialną, zaś most, do którego podeszliście, otwarty jest dla każdego, ale czy każdy jest otwarty aby na niego wstąpić. Ja Metatron, posyłam w Wasze Serce moc swojej Miłości i Ochrony, i mówię każdemu, żeby nie niszczył sam siebie. Mówię do Was: otwórzcie swoje kanały Miłości i Wiary, bezgranicznej Wiary dla Stwórcy i przyjmijcie Jego Miłość. Pozbądźcie się iluzji, otwórzcie się na Stwórcę, na Źródło, na Miłość, otwórzcie wrota swego Serca, a energie ognia przeprowadzą każdego, czyje Serce płonie ogniem Miłości i Wiary.

Kontynuujemy …


Pozostawcie przywiązanie do matrycy dotychczasowego wymiaru, uwolnijcie się od łańcuchów i pozwólcie sobie przejść po ścieżce Wzniesienia się.

Proszę każdego, aby wszedł do swego Serca, i każdemu mówię: jesteście w przepływie. Zbierzcie swoje energie, osiągnijcie swoją Całościowość, wejdźcie w milczenie i ciszę. A wtedy siła Energetycznego Impulsu, pakietu energetycznego, energetycznego strumienia, przejdzie przez Was w najłagodniejszy sposób. Usuńcie iluzje, strachy i urazy, aby strumień mógł przejść przez Was płynnie i harmonijnie.

Najdrożsi, przed rozpoczęciem tej pracy proszę, aby dołączył do nas Mistrz Saint Germain. My zapraszamy Mistrza Saint Germain.

[pauza ….]

Witam Was, Najdrożsi, tu i teraz jestem z Wami, i jestem gotowy z Wami pracować, wezwany przez Mistrzów Światła. Fioletowy Płomień to oczyszczający i harmonizujący ogień i płomień. I jest on dzisiaj niezbędnym instrumentem dla naszej pracy z Wami. Ja, Saint Germain, przekazuję Wam swoje przesłanie.

[pauza ….]

Najdrożsi, weźcie odpowiedzialność w swoje ręce, w swoje Serce. Weźcie za rękę Stwórcę i Mistrzów Światła, i z Miłością i Spokojem idźcie drogą Wniesienia się i podniesienia swojej świadomości. Dokonujcie swych wyborów z serca, a nie z rozumu, połączcie swój umysł z sercem. Otwórzcie w sobie radość Wzniesienia. Mówię Wam: gdy nas wzywacie, jesteście otwarci – za Wami stoi Legion, gdy milczycie i oddzielacie się – stoicie w pojedynkę. Prosimy każde z Was, abyście rozwinęli w swoim Sercu bezwarunkową Wiarę, i przywoływali nas wszystkich, byliście w jedności w każdej chwili, ponieważ tę granicę przekraczacie w każdej chwili.

Najdrożsi, jestem gotów pracować z Fioletowym Płomieniem tu i teraz, poprzez Was, aby przygotować Wasze ciała do przyjęcia Impulsu Energetycznego Strumienia. Tworzę wokół Was MerKaBę, Wy znajdujecie się w jej centrum, w centrum gwiaździstego tetraedru, w polu. Wypełniam go teraz Fioletowo-Gwiezdnymi energiami. Energie te wypełniając tetraedr, wypełniają każdą komórkę Waszego Ciała.

[pauza ….]

Fioletowo-Gwiezdne energie Gwiezdnego Ognia i Fioletowego Płomienia w całkowitym zjednoczeniu pracują z Wami, oczyszczając i uwalniając każdą komórkę od doświadczeń, które nie odpowiadają wibracji Miłości. Złóżcie w ten płomień i ogień wszystkie swoje żale, urazy, strachy i iluzje, a one rozpuszczą się. Przekażcie wszystko, co nie odpowiada wibracji Miłości, w ten Gwiezdny Fioletowy Ogień.

[pauza ….]

Poproście o rozpuszczenie zasłony, która Was okrywa i nie pozwala Wam jasno widzieć całego piękna Świata, stworzonego przez Stwórcę, i z wewnętrznego wyjść w zewnętrzny Świat, oświetlając przestrzeń swoim Światłem i Miłością. Płomień i Ogień pracują z każdym z Was, i ja pracuję z każdym z Was.

[pauza ….]

W Miłości i Zaufaniu oddajcie wszystko, co nazbierało się w Waszej Świadomości i Waszym umyśle, cały Wasz ból i strach. W każdym z Was może odbywać się innego rodzaju praca, u kogoś dotyczyć może ona bardziej przestrzeni głowy, u kogoś innego - innych części ciała. Obserwujcie, jak działa ten Płomień i Ogień, obserwujcie swoje myśli, pracujcie nad nimi oczyszczając je i transformując, przekształcajcie cechy niskowibracyjne w wysokowibracyjną Miłość.

[pauza ….]


Praca dobiega końca, a ja, Saint Germain, wysyłam Fioletowo-Gwiezdne energie do centrum Ziemi, do Serca Gai, i teraz prosimy Gaję, aby rozpuściła wszystko swoją Miłością i wszystko tą Miłością przetransformowała.

[pauza ….]

Zwrotny strumień od Gai, strumień czystej śnieżnobiałej Miłości, podnosi się do Was i wypełnia gwiezdny tetraedr, pole energetyczne, biało-różową energią, energią czułej Miłości, energią równowagi, energią opieki i ukojenia.

[pauza ….]

Jesteście lekcy i przezroczyści, jesteście czyści i śnieżnobiali, znajdujecie się w gwiezdnym tetraedrze, i napełnieni jesteście mlecznym Światłem.

[pauza ….]

Każda Wasza komórka wypełnia się tym Światłem i tą energią. Przyjmujcie energie.

[pauza ….]

Mistrzowie Światła są gotowi do pracy z Wami.

Ja, Metatron, tu i teraz, w boskim świetle dnia i nocy, w boskiej obecności Boga Matki-Ojca, jestem gotów do pracy z Impulsem Energetycznego Strumienia.

Tu i teraz, Metatron, Archanioł Michał, Melchizedek tworzą pionowy podłużny walec – tubę światła, prowadzącą przez Wasze ciało. Łączą oni ten walec z Boskim Źródłem Stwórcy i Sercem Gai – jądrem Ziemi. Wokół Was utworzona jest jeszcze jedna piramida – piramida krystaliczna.

[pauza ….]

Metatron znajduje się z przodu, Archanioł Michał z prawej strony, Melchizedek z lewej. Mistrzowie wystawiają do przodu swoje dłonie i kierują swoje promienie do centrum Waszego Serca. Ich promienie tworzą w Waszym Centrum Serca złotą MerKaBę – będzie to antena służąca do odbioru energetycznego strumienia. Złota MerKaBa Światła jest gotowa do pracy.

[pauza ….]

Ja, Stwórca, tu i teraz, witam Was, najdrożsi! Ja otulam każdego swoją miłością i opieką, ja widzę każdego, ja znam każdego. Proszę Was, abyście weszli w połączenie ze mną na jedynej wibracji Miłości, jedynej wibracji czystości Boskiej Miłości.

[pauza ….]

Energia, która dzisiaj schodzi do Was, jest energetycznym potencjałem otwarcia się Waszej Świadomości, świadomości Serca, Chrystusowej Świadomości. Ze Skarbnicy Światła będzie schodzić energia, którą przyjmiecie i zaczniecie rozsiewać poprzez siebie we wszystkie przestrzenie, i jest to energia Wzniesienia, zwiększenie strumienia energii Wzniesienia, energii świadomości, która podnosi częstotliwość wibracji na wyższy poziom Świadomości Chrystusowej.

[pauza ….]

Najdrożsi! Ja, Bóg-Ojciec-Matka, tu i teraz, otwieram Skarbnicę Światła i przekazuję Impuls Energetycznego Strumienia, poprzez kanał, który utworzony jest poprzez Was i prowadzi do Boskiego Źródła i do Serca Gai.

[pauza ….]

Przekazuję teraz energie, przyjmujcie je.

[pauza ….]

Strumień energetyczny, składający się z drobnych cząstek złota i srebra, w wirującym strumieniu zaczyna schodzić poprzez cylindryczny kanał do Was, a poprzez Was do Serca Gai.

[pauza ….]


Mistrzowie skoncentrowani są na Waszym Centrum Serca, na złotej MerKaBie, która zaczyna syntetyzować ten strumień.

[pauza ….]

Energie zstępują, przyjmujcie je.

[pauza ….]

Ten wir zstępuje w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, przechodzi on poprzez Wasze czakry, zaczynając od wyższych – siódma, szósta, piąta, czwarta … – Centrum Serca. Gwiaździsty tetraedr zaczyna przyjmować te energie poprzez swe wierzchołki, wypełnia się nimi i MerKaBa zaczyna się obracać.

[pauza ….]

Górny trójkąt i dolny trójkąt obracają się w różne strony. Wasza klatka piersiowa zaczyna się rozszerzać. Oddech może się zmieniać, w ten sposób przechodzą te energie i asymilują się. MerKaBa napełnia się tymi energiami i kiedy nastąpi jej całkowite wypełnienie, z jej wierzchołków zaczynają wychodzić mikrocząsteczki MerKaBa, Pole, i te wbudowane hologramy zaczynają integrować się z każdą komórką Waszego ciała.

[pauza ….]

Maleńkie MerKaBy - anteny w formie gwiaździstego tetraedru - zaczynają się mnożyć i przenikać do każdej komórki, i w każdej komórce tworzą mikro-antenę, która posłuży do odbioru energetycznego strumienia.

[pauza ….]

Mistrzowie przesuwają swoje dłonie na czakrę Trzeciego Oka, a ich energie tworzą tam kulę światła. Energie czakry serca podnoszą się do Trzeciego Oka, a kula światła zaczyna przeobrażać się w wielopłatkowy kwiat – ten kwiat posłuży do przyjęcia energetycznych strumieni poprzez Waszą Szyszynkę.

[pauza ….]

Przyjmujcie energie i odczuwajcie, jak przebiega praca w centrum Trzeciego Oka, i w miejscu usytuowania Szyszynki.

[pauza ….]

Teraz Energetyczny strumień z Trzeciego Oka wraca znów do Centrum Serca, a poprzez cylindryczny kanał do Centrum Matki-Ziemi.

[pauza ….]

Poprzez ten kanał płynie teraz zwrotny strumień od Matki-Ziemi do Waszego Serca, a z Waszego Serca do Serca Stwórcy, do Boskiego Źródła.

[pauza ….]

Przepuszczajcie energie w górę i w dół, po ósemce, centrum tego przepływu znajduje się w Waszym Sercu.

[pauza ….]

Odbywa się praca z każdą komórką Waszego ciała, i w każdej komórce powstaje nowa antena w formie gwiaździstego tetraedru, służąca do odbioru energetycznego strumienia.

[pauza ….]

Energetyczny Strumień ze Skarbnicy Światła będzie nasilać się stopniowo, z dnia na dzień zwiększając swój potencjał dla celów procesu Wzniesienia.

Bądźcie w Miłości i Harmonii, w stabilności i równowadze, w jedynej Wierze w Stwórcę i całe jego Stworzenie. My jesteśmy Jednym, my jesteśmy Wszystkim, przez Serce Stwórcy jesteśmy stworzeni i powracamy do jego Serca.

Ja, Metatron, mówię Wam, o boskie dzieci, otwórzcie swoje oczy i swoją świadomość, i wejdźcie w wyższy potencjał Świadomości Chrystusowej na energii Impulsów, które schodzą do Was. Błogosławieni, najdrożsi! Dziękujemy Wam za tę pracę; uziemcie się.

[pauza ….]

Mistrzowie Światła: Metatron, Archanioł Michał, Melchizedek, Saint Germain oraz Stwórca Bóg Matka-Ojciec.


[pauza…]

[Możecie pozostać w medytacji tyle czasu ile poczujecie, przesyłając miłość do Matki Ziemi, wypełniając i rozświetlając wszystkie przestrzenie.

Wyraźmy bezwarunkową intencję utworzenia wokół siebie, wokół miejsc gdzie przebywamy, w swoim wszechświecie - fontanny Miłości, Światła i Mądrości.


[pauza…]

Prześlijmy swoją Miłość do Źródła, do Stwórcy Boga Matki-Ojca, do Ducha Świętego, do Świadomości Chrystusowej, do Wniebowstąpionych Mistrzów Miłości i Światła i przyjmijmy ich Błogosławieństwo i Miłość.

[pauza…]

Wyraźmy wdzięczność wszystkim Istotom Miłości i Światła i zaprośmy je do współpracy dla wspólnego najwyższego dobra:

«Ja (podaj swoje imię)
Obwieszczam Stwórcy w jedności z Jam Jest
I Uniwersalnym Poziomom Tworzenia,
Że jestem gotowy/a na przyjęcie Darów Nieba,
Które są dla mnie przygotowane,
I że jestem teraz gotowy/a rozpoznać te Dary,
Przywracam Pełną Świadomość, Pamięć i Pełnie
Wszystkim komórkom swojego ciała oraz swojej Istocie,
Jam Jest Boską Miłością, Mocą i Mądrością Teraz,
Pokój… Harmonia… Równowaga…».

[pauza ….]

Wyraźmy intencję uziemienia się. Weź parę głębokich, spokojnych, równych oddechów.

[pauza ….]

Można skorzystać z przykładowego opisu:
Wyobraź sobie, że od podstawy twojego kręgosłupa wyrastają korzenie, które kierują się ku środkowi Matki Ziemi. W samym środku Ziemi znajduje się jej krystaliczne serce, do którego sięgają twoje korzenie. Niech korzenie połączą się z samym środkiem krystalicznego serca. Poczuj energię miłości i światła przechodzącą od podstawy kręgosłupa do środka Matki Ziemi i z powrotem. Poczuj ją całym sobą. Pozwól sobie oddychać tą energią, spokojnie i równomiernie. Wyobraź sobie, że połączenie pomiędzy tobą a krystalicznym sercem Matki Ziemi jest całkowicie bezpieczne. Pozwól sobie w tym bezpieczeństwie na świetlistą podróż do krystalicznego środka jej serca. Podróż w świetle i miłości przebiega spokojnie i w harmonii. Gdy wejdziesz już do krystalicznego środka Matki Ziemi, poczuj ogrom jej serca, jest jak ocean, tylko zbudowany z pięknego kryształu. Poczuj się komfortowo w środku i zaczerpnij bezpośrednio oddech z kryształu. Pozostań w harmonii, miłości, świetle tak długo jak ci będzie wygodnie. Gdy będziesz już chciał/a wracać wyobraź sobie, że w świetle i miłości powracasz do swojego ciała poprzez korzenie do podstawy kręgosłupa. Wyraź intencję, że cały czas jesteś uziemiony/a poprzez korzenie z Matką Ziemią i jej krystalicznym sercem.]

Przekaz otrzymany przez Julię Skurichinę
[tłumaczenie Andrij, korekta Marcin oraz Gosia]
Jam Jest Boską Miłością, Mocą i Mądrością Teraz