Uzupełnienie do 03 Aktywacji, do Impulsu 2-30 Współtwórczej
Harmonii i Miłości
wybrane teksty z przekazów, streszczenie
[Uzupełnienie wzbogaca aktywacje impulsów o dodatkowy
materiał dla pracy nad sobą. Podczas praktycznej pracy możemy zaprosić Archaniołów
Metatrona, Michała, Melchizedeka, oraz Mistrzów Wniebowstąpionych, Opiekunów,
swoje Wyższe Ja, aby wspierali tę pracę dla najwyższego dobra.]
Witamy Stwórców Planety Ziemia! Proszę o uwagę wszystkich,
którzy zaczęli pracę z Impulsami.
Praca z Impulsami składa się nie tylko z Aktywacji
Energetycznych, ale również jest pracą nad swoją świadomością. Świadomość tego,
co wykonujecie, oraz dlaczego, jest niezbędna, ponieważ czas samych tylko energetycznych
treningów już minął; teraz trzeba włączać do tego Świadomość i umieć
syntezować Duchową pracę i wiedzę. Mistrzowie proszą nas, abyśmy tę pracę
przeprowadzali świadomie, zgłębiając informacje i stosując je.
Dlatego też miejcie stosunek do pracy jak do szkoły, w
której w ciągu najbliższego czasu zrozumiecie, przypomnicie sobie i
zastosujecie przekazaną Wam wiedzę.
W trakcie tej pracy będziecie budować Święte Serce, które
teraz KIERUJE budową całkiem nowej OGNISTEJ STRUKTURY CZŁOWIEKA i podtrzymuje
jej funkcjonowanie w granicach Systemu Słonecznego. Obecnie Święte Serce coraz
bardziej łączy Was z całym Wszechświatem.
Święte Serce bezpośrednio uczestniczy w Waszym Wzniesieniu.
I to logicznie wynika z jego przeznaczenia, jego struktury. Kiedy planeta coraz
bardziej zacznie otwierać swoje wymiary, wszystkie Wasze plazmowe warstwy
„kokonu”/”kłębka” Wielowarstwowego Torusa będą znajdować się w magnetycznym
rezonansie z analogiczną strukturą planety. Teraz jest czas, aby powiedzieć
o połączeniu poziomu świadomości człowieka z aktywnymi warstwami plazmy w
Wielowarstwowym Torusie. Połączenie to jest oczywiste i bezpośrednie.
I im szersza świadomość danej osoby, tym więcej warstw plazmy jest w
niej aktywnych. I właśnie dlatego Kryon powtarza: „W WASZYM ŚWIĘTYM SERCU
ZAWSZE SĄ OBECNE WSZYSTKIE WYMIARY, ale możecie używać ich zgodnie z miarą
swojego duchowego rozwoju.”
Praktyczna praca ze Złotym Podziałem
Teoretyczny materiał do Impulsu Współtwórczej Harmonii i
Miłości jest w dużej mierze opisany w jednej z książek: Drunvalo Melchizedek,
„Pradawna tajemnica Kwiatu Życia”.
Jaka jest zależność pomiędzy Świętą Geometrią a szyszynką?
Co jest wspólnego między szyszynką i Kronikami Akaszy?
W naszej fizycznej rzeczywistości energie wibrują z różnymi
częstotliwościami i przedstawiają cały zakres Stworzenia – od Źródła do materialnego
świata. Wszystkie te przejawienia Woli Stwórcy są zorganizowane w
określone obrazy. Te obrazy stanowią istotę świętej geometrii. Organem, który
przyjmuje te geometryczne obrazy Wszechświata i dokonuje ich obróbki, jest
szyszynka. Wszystkie gruczoły połączone są na subtelnym planie z odpowiednimi
figurami geometrycznymi, a szyszynka, jak uważają niektórzy mistycy,
łączy w sobie wszystkie te pierwotne formy. Ten właśnie gruczoł pracuje z
Kronikami Akaszy, zapisami wszystkiego, co odbywa się we wszechświecie.
Szyszynka jest organem, który przyjmuje subtelną informację i przechowuje
pewną jej część - w niej zapisane są doświadczenia indywidualnej duszy, zdobyte
podczas wielu wcieleń.
Święta geometria wyznacza prawa istnienia i przekazuje je
ludziom za pośrednictwem języka liczb, kątów, form i proporcji. Łączy ona
fizyczne, materialne aspekty stworzenia z duchową istotą. My jesteśmy duchowymi
istotami, dysponującymi ludzkim doświadczeniem.
Praktyki Świętej Geometrii są niezwykłym sposobem łączącym
człowieka bezpośrednio ze Stwórcą. Narzędzia świętej geometrii są bardzo
potężne.
Złoty podział oznacza pierwotne piękno. Aby jakakolwiek
rzecz była piękną i cieszyła oko, powinna ona odpowiadać zasadzie Złotego
Podziału. Czym jest złoty podział? Platon mówi o tym tak: aby połączyć
dwie części z trzecią w doskonały sposób potrzebna jest proporcja, która by
połączyła je w całość, przy czym większa część całości powinna tak odnosić się
do mniejszej, jak całość do większej części.
Na podstawie tej proporcji powstaje ciąg Fibonacciego*: 1,
1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, itd. Każdą następną liczbę ciągu
Fibonacciego otrzymuje się w wyniku zsumowania dwóch poprzednich liczb (1+1=2;
1+2=3; 2+3=5; 3+5=8; … 21+13=34). Fi (Ф) czyli współczynnik Złotej Proporcji wyliczony
jest jako
1.61803398874989484820458683436563811…
[od tłumacza: Pamiętajmy również, że wszystko odbywa
się w kontinuum świadomości Źródła i pozwalamy sobie otworzyć się na nową
Boską geometrię, na nową złotą proporcję w momencie tu i teraz. Wyraźmy
intencję aby zawsze być dostrojonym na nową Boską geometrię, na nową złotą
proporcję w każdym momencie tu i teraz].
Jest to unikalna proporcja różnych części Wszechświata do
siebie nawzajem, która symbolicznie łączy każde nowe pokolenie z jego przodkami.
Kolejne liczby/elementy, odpowiadające Złotej Proporcji, tworzą wzór spirali.
Po spirali rosną tkanki roślin, liście na łodygach, po spirali
układają się ziarna słonecznika, po spirali odbywa się ruch protoplazmy w
komórce i wzrost samej komórki. DNA również ma postać spirali – symbolu życia
i duchowego rozwoju. Symbole Świętej Geometrii przekazują zasadę budowy
wszechświata. Są to wizualne instrumenty, które pomagają zestroić wibracje
ludzkich istot z harmonijnymi rytmami natury.
Każda metoda jest Rytmem: jeżeli ktoś opanuje wiedzę o
rytmie świata, oznacza to, że opanował on wiedzę o świecie. Każdy człowiek
ma swój indywidualny rytm. Prawo rytmu jest zawarte w samej Naturze. Właśnie
zgodnie z tym prawem stworzona jest każda forma. Nie istnieją ruchy, które nie
stwarzałyby dźwięków. Nie istnieją dźwięki, które nie posiadałyby rytmu. Wschód
i zachód słońca, fazy księżyca, przypływy i odpływy – to wszystko jest rytmem.
Dlaczego rytm wywiera na nas taki wpływ? Ponieważ my sami
jesteśmy rytmem. Bicie serca, puls, praca całego ciała – to wszystko jest
rytmiczne. Żeby poznać rytm, trzeba rozwinąć poczucie rytmu. Kiedy medytujemy
zgodnie z wzorami harmoniki istnienia, które stanowią prawa harmonii, nasz mózg
wytwarza i modeluje takie same procesy. Istnieje mistyczna więź pomiędzy
świadomością i harmoniczną oktawą świata, przedstawioną za pomocą symbolu.
Proporcja Fi jest połączona z Ludzką Duszą i dostraja
człowieka na przyjęcie wibracji Boskich Energii. Proporcja Fi jest obecna w
wyższym dziele Boga - człowieku. Boska proporcja ludzkiego ciała jest
przedstawiona na obrazie Leonardo da Vinci.
Warto zapoznać się z materiałem umieszczonym w książce
Drunvalo Melchizedek, Pradawna tajemnica Kwiatu Życia, tom 1, rozdziały 7-8.
Praca praktyczna: spirale Fibonacciego
Bierzemy kartkę w kratkę i rysujemy 64 kwadraty, 8x8 (jak na
obrazku poniżej). Na obrazku widać jak na kwadraty nakładają się spirale
Fibonacciego.
Na obrazku u góry (rys.8.11 z książki „Pradawna tajemnica
Kwiatu Życia) widzimy cztery połączone kwadraty centralne (kolor ciemnoszary)
oraz cztery bloczki na zewnątrz tej figury, każdy składający się z dwóch
połączonych kwadratów (kolor jasnoszary). Wykorzystamy przykład z górnymi
połączonymi komórkami (jeden bloczek, tworzący prostokąt). Z jednego takiego
prostokąta, który składa się z dwóch kwadratów, mogą zostać wyprowadzone cztery
spirale Fibonacciego, przy czym dwie z tych spiral są męskie, a dwie są
żeńskie. Z dwóch górnych wierzchołków górnego prostokąta mogą powstać dwie
męskie spirale (początki spiral w niebieskich punktach, spirala Fibonacciego
oznaczona jest kolorem czarnym). Z dwóch dolnych wierzchołków górnego
prostokąta mogą powstać dwie żeńskie spirale (początkami spiral są różowe
punkty, spirala Fibonacciego oznaczona jest kolorem szarym).
Męskie spirale nigdy nie przechodzą przez środkowe kwadraty,
natomiast żeńskie zawsze przechodzą przez środek (czerwony punkt). Przy
wykorzystaniu wszystkich prostokątów w rezultacie może powstać 8 spiral
męskich i 8 spiral żeńskich (patrz rys.8.17 i 8.18 w książce). Ten podział
dotyczy sposobu przebiegu spiral przez zaznaczone na rysunku figury. Istnieje
również drugie zastosowanie tych określeń. Linie, które tworzą męską spirale,
są proste ('kanciaste'), natomiast linie, które tworzą żeńską spiralę, są
wygięte (dla ułatwienia żeńską wygiętą linię rysujemy nakładając ją na proste
linie męskie, które umieszczamy jako szablon pod nimi – przebiegają one
przez te same punkty).
Na rysunku poniżej przedstawiono dwie spirale: męską i
żeńską. Męska spirala oznaczona jest kolorem czarnym (proste linie), a żeńska
spirala oznaczona jest kolorem czerwonym (wygięte linie). Dodatkowo spirale te
posiadają swoje odzwierciedlenia. Żeńska spirala posiada aspekt męski i na
odwrót. Na rysunku dla żeńskiej spirali (czerwony kolor) jej męskim
aspektem będzie spirala oznaczona kolorem szarym.
Rys.8.15 Rys.8.17
Nauczcie się rysować spirale jak na jednym z powyższych
obrazków. Rysujemy najpierw od środka, a następnie również do środka, jak
na obrazku.
Jednym ze sposobów rysowania jest rozpoczęcie z prawego
górnego rogu, jak pokazano czarną linią (rys.8.15). Otrzymamy wtedy spiralę
męską (bo nie przejdzie przez środek). Korzystamy z planszy 8x8 kratek, jak na
rysunku 8.11. Liczymy przekątne kratek zgodnie z ciągiem Fibonacciego
(1-1-2-3-5-8-...). Linia wychodzi z opisanego punktu, przecina jedną komórkę (1
jednostka), zakręcamy w prawo, żeby przeciąć jeszcze jedną komórkę
(1 jednostka), zakręcamy w prawo jeszcze raz i przecinamy 2 komórki, znowu
zakręcamy w prawo i przecinamy 3 komórki. Następna liczba – 5 jednostek –
doprowadza linię do końca siatki. Kolejną liczbą będzie 8.
Innym sposobem jest rozpoczęcie od dolnego prawego rogu –
wtedy otrzymamy spiralę żeńską, przechodzącą przez środek figury, ale w formie
męskiej (proste, 'kanciaste' linie).
Gdy narysujemy wszystkie spirale męskie (nieprzechodzące
przez środek) w formie męskiej (proste linie), otrzymamy rysunek 8.17
(narysowane są na nim jeszcze dwie – z ośmiu możliwych – spirale w formie
żeńskiej, czyli łukowej; wyraźnie widać, że przecinając się tworzą one kształt
serca, a potem kolejne serca, coraz większe).
Wszystkie spirale żeńskie (przechodzące przez środek) w
formie męskiej (proste linie) przedstawia kolejny rysunek z książki Drunvalo
Melchizedeka, rys.8.18.
Teraz jeszcze raz dostrójmy się do intencji uaktywnienia dla
najwyższego dobra najdoskonalszej geometrii i struktur w swojej istocie, -
dostrójcie się do świętej geometrii. Narysujcie te spirale lub - korzystając z
kopii poniższych obrazków - wódźcie długopisem po tych liniach. Rysujcie aż
poczujecie lekkość w rysowaniu.
1.Męskie linie w
lustrzanym odbiciu. Na tym schemacie pracujecie z męskimi liniami:
2.Bezgraniczne
serce. Na tym schemacie rysujecie żeńskie linie:
3.Pionowy torus Ar-Anahata
i poziomy torus Ra-Anahata.
Na tym schemacie rysujemy męskie i żeńskie linie.
Tak połączone linie tworzą centralny torus Ar-Anahata i poziomy torus
Ra-Anahata (osobne rysunki tych dwóch torusów są zamieszczone w punktach 7 i
8).
4.Diagonalne (ukośne)
torusy Widżuna i Sanandan.
Nauczcie się rysować męskie i żeńskie linie w wariancie,
kiedy spirale idą po skosie. Linie odzwierciedlają Ognisty Energosystem
diagonalnych torusów Widżuna i Sanandan (ich osobne rysunki są w punktach
9 i 10).
5. Na tym schemacie
rysujemy nowy ognisty energosystem człowieka.
Łączy on poprzednie schematy w jeden. Centralny torus
Ar-Anahata, poziomy torus Ra- Anahata, diagonalne torusy Widżuna i Sanandan.
Aktywizacja tego systemu wpływa na narodziny oraz przemianę
nowych subtelnych ciał. Pomocne w tym jest wizualizowanie oraz rysowanie tego
schematu. Nowy ognisty system energetyczny ułatwia połączenie się z naszym
wyższym wielowymiarowym 'Ja'. Ma również bezpośredni związek z tworzeniem się
całkowicie nowego wielowymiarowego ciała eterycznego.
6.Ten schemat
przedstawia ognisty energosystem człowieka w wersji, którą możecie używać do
celów medytacji.
Szukajcie różnych sposobów pracy ze schematami i
medytacjami.
7. Ten schemat
przedstawia spirale Ra-Anahata – poziomy torus
8. Ten schemat
przedstawia spirale Ar-Anahata – centralny pionowy torus
9. Ten schemat
przedstawia spirale Sanandan (ukośne).
10. Ten schemat
przedstawia spirale Widżuna (również ukośne).
Ludzkie ciała otrzymali Przeobrażone Serce, zobaczą
wszystkie zakręty Labiryntu i dostali do rąk świętą nić Ariadny.
[od tłumacza: poniższe rysunki pochodzą z innego źródła
rosyjskiego w Internecie (z przekazu Kryona „Moje święte serce”
11. Nowy ognisty
system energetyczny (Ar-Anahata: torus fioletowy, Ra-Anahata: czerwony,
Widżuna: niebieski, Sanandan: zielony)
12. Centralny –
pionowy torus AR – Anahata
* Spirala Fibonacciego pojawia
się w formach życia organicznego, a jej kształt jest bardzo zbliżony do
odrębnej od niej spirali Złotej Proporcji, bezpośrednio opartej
na współczynniku Fi. Ciąg Fibonacciego zmierza ku tej wartości,
tworząc coraz to dokładniejsze przybliżenia (1:1=1, 1:2=0,5, 2:3=0,66, 3:5=0,6,
5:8=0,625 etc.) (Por. „Pradawna tajemnica kwiatu życia”).
[tłumaczenie Andrij,
korekta Marcin oraz Gosia]
Jam Jest Boską Miłością, Mocą i Mądrością Teraz