14 Aktywacja: Impuls 13-31, Impuls Boskiego Źródła

14 Aktywacja: Impuls 13-31, Impuls Boskiego Źródła

[Czternasta Aktywacja od Archanioła Metatrona. Jest to medytacja, celem której jest aktywacja Impulsów aktywujących nasze ciało świetlne, nasze ciała subtelne. Medytacja odbywa się w momencie tu i teraz z energiami aktualnymi w Waszej chwili obecnej.

Podstawowa wskazówka jest taka, aby trzymać się kolejności poszczególnych aktywacji.
W aktywacji można uczestniczyć czytając tekst medytacji lub odsłuchując wersję audio:
Strony www
http://HumanStrefa.pl – medytacje
http://ImpulsyMetatrona.blogspot.com – medytacje Impulsów Metatrona
YouTube
Facebook Strona
Facebook Grupa
Strona Rosyjska

Medytacje możecie przeprowadzać w dowolnie dogodnym dla siebie czasie, dostrajając się do momentu tu i teraz. Każdy impuls to kardynalna i głęboka praca ze wszystkimi naszymi ciałami energetycznymi łącznie z fizycznym. Dlatego ważne jest, aby aktywacje przeprowadzać w kolejności ich podawania, zachowując odstęp co najmniej jednego dnia pomiędzy zainicjowaniem poszczególnych aktywacji. Jest to kolejność, jaką proponują nam Mistrzowie Światła, z uwagi na zachowanie struktury przekazu, która wpływa na przechodzenie i wplatanie Energii we wzory subtelnych ciał. To są aktywacje Kwantowe i praca z nimi rozpoczyna się wraz z przeczytaniem materiału lub jego odsłuchaniem.

Pracując z Mistrzami Światła i Miłości warto mieć świadomość, że Mistrzowie niczego za nas nie zrobią, oferują natomiast współpracę i wsparcie w tym procesie. Proponujemy do rozważenia poniższy tekst:

«Ja, (podaj swoje imię)
Jestem świadom/a tego, że wszystko powstaje ze mnie samego/samej,
Że każda rzeczywistość jest we mnie żywa
I że to ja jestem tym/tą, który/która budzi do Życia
Wewnętrzne obrazy Światła.
Ja jestem tego świadom/a, Ja Jestem to Ja Jestem
Ja jestem samo-zaufaniem.
Ja otwieram się teraz na tę Rzeczywistość Stwórcy,
W której od teraz doświadczę mojego Życia».

Oktaedr

Rozmieszczenie czakr, które są aspektami Jednej Czakry obejmującej ciało

Wyciszamy się, wchodzimy w stan medytacji, dostrajamy się do aktywacji:

[pauza ….]

«Ja, (podaj swoje imię) ……………, w tym momencie tu i teraz z poziomu bezwarunkowej, Boskiej Miłości, wyrażam wdzięczność dla Matki Ziemi, dla Nieba i dla swojego wewnętrznego dziecka. Wchodzę do przestrzeni swojego Serca, skupiając tam swoją uwagę i kieruję do Serca swój Oddech Miłości … I proszę moją Istotę, moje Wyższe Ja, moją Podświadomość, moich Opiekunów, Anioła Stróża oraz Wniebowstąpionych Mistrzów Miłości i Światła, aby byli przy tej aktywacji dla mojego najwyższego dobra, aby aktywacja ta przebiegała w najdoskonalszych energiach w momencie tu i teraz».]

[Przechodzimy do Aktywacji:]

Kanał Jedności Światła wita Was, najdrożsi!

Dzisiaj Mistrzowie Światła i Stwórca będą pracować z Impulsem 13-31, Impulsem Boskiego Źródła. Na początku pracy wypowiedzcie intencję:

[Praca z Aktywacją rozpoczyna się od wyrażenia intencji:]

[pauza ….]

«Ja, (podaj swoje imię) ……………, tu i teraz w Boskim Świetle dnia i nocy, w Boskiej obecności Boga Matki-Ojca, proszę Mistrzów Światła i Stwórcę Boga Matkę-Ojca, aby zaczęli ze mną pracę z Impulsem 13-31, Impulsem Boskiego Źródła.

Proszę Stwórcę Jam Jest tu i teraz, aby zaczął ze mną pracę i połączył mnie z Energią Boskiego Źródła. Ja składam swoje Serce w Twoje ręce, Stwórco.

Ja, tu i teraz, w pełni Miłości i akceptacji, w pełni Wiary, otwieram swoje oczy, swoją świadomość, i przyjmuję Dar Twój w swoje Serce. I będzie tak. Tak Jest».

[pauza ….]

Kanał Jedności Światła wita Was w Wierze i Miłości!

Dzisiaj praca będzie odbywać się razem ze Stwórcą. Prosimy Was, abyście przeszli do piramidy Światła i stanęli w centrum, pod wierzchołkiem piramidy, i abyście otworzyli swoje centrum Serca.

Bądźcie w Miłości i Harmonii, w spokoju i równowadze, i dostrójcie się do jedynej fali, fali Miłości. Dostrójcie swój kanał odbioru do Serca Boga Matki-Ojca. My, Mistrzowie Światła, tu i teraz, Metatron, Archanioł Michał i Melchizedek, otaczamy Was i napełniamy swoją Miłością. Dostrójcie się do pracy.

[pauza ….]


A zatem, tu i teraz poprowadzi Was Stwórca!

Witam Was, błogosławieni, i łączę się z każdym swoim Sercem, ponieważ Wasze Serce to moje Serce, a moje Serce to Wasze Serce.

Ja dostrajam Was do energii Boskiego Źródła, i Ja mówię Wam: Dzieci Moje, które przyszłyście na planetę Ziemia dla zdobycia doświadczenia dualności, OBUDŹCIE SIĘ!

Czas snu dobiegł końca, podnieście się z kolan, i przyjmijcie swoją Siłę! Wasza siła w Wierze i Miłości, Wierze w Stwórcę, w Jedyne Serce, w Jedyną Przestrzeń, w Jedyne Tworzenie. I Wasza Wiara jest kanałem, jest osią w procesie Wzniesienia się.

Proszę każde z Was, abyście zdjęli ostatnie okulary, różowe okulary iluzji, i uprzątnęli wszelkie materialne pragnienia, których w żaden sposób nie możecie zaspokoić, ile byśmy nie przekazali Wam Boskich channelingów, Boskiego Słowa o tym, że Nadszedł Czas, i że pora Wam stać się Współtwórcami.

Moje dzieło będzie uratowane zgodnie z moją Wolą, i wyciągam rękę do każdego, i napełniam Serce każdego Boską Miłością Ojca-Matki.

Obudźcie się, najdrożsi, jesteście na progu, i tylko Waszym wyborem jest, czy chcecie stanąć na piedestale, czy też pozostać w grze dualności, która była dla Was stworzona jako platforma dla zdobycia doświadczenia. Dokonujcie wyboru na co dzień poprzez swoje Serce, w którym mieszkam Ja, Bóg Matka-Ojciec, poprzez Serce, które zna wszystkie odpowiedzi.

Intelekt i rozum były umieszczone w czaszy – przeciwległej w stosunku do Serca, po to, abyście mogli uzyskać doświadczenie rozróżnienia, dla wszystkich Światów i Galaktyk.

Co oznacza doświadczenie rozróżnienia? - zapytacie. Odpowiem. Wszystkie Wszechświaty wypełnione są moim Tworzeniem, i wszystkie Wszechświaty mogą mieć światy stworzone przez tych Twórców, którzy nie przyjęli Energii Miłości i poszli w kierunku Energii Intelektu.

I Wy, piękne Anioły, mieszkańcy Nieba, twórcze Istoty, stworzone z Miłości i Światła, nie zawsze umieliście rozróżniać, znając tylko Światło i widząc tylko Światło. I zstąpiliście w to doświadczenie po to, żeby nazbierać do galaktycznej skarbonki boskiego doświadczenia, doświadczenia dla Boskiego Stworzenia – a doświadczenie rozróżnienia urzeczywistnia się tylko poprzez wybór. Istnieje wiele Światów, które nie rozróżniają Światła i Ciemności. I Wasze doświadczenie, które zdobywacie tutaj, na samym dole matrycy waszego wymiaru, zbierając białe perły i czarne perły, jest doświadczeniem dla wszystkich pozostałych Światów, które wezmą Wasze doświadczenie z biblioteki i dzięki niemu będą wiedzieć, jak umieć rozróżniać, i jak dokonać wyboru, wyboru swego Serca, najdrożsi.


Wasze doświadczenie, doświadczenie białych i czarnych pereł, jest bezcenne tak dla mnie, jak i dla całego Stworzenia. To doświadczenie – ten eksperyment – dobiega już końca, więc powinniście zebrać całe doświadczenie do swojego Serca, podnieść swoją Wiarę do stopnia Współtwórcy, i podążać ze mną w partnerstwie, słysząc mnie w każdej sekundzie i każdej minucie swego życia. Czas Nauczycieli przeminął, i macie teraz jednego nauczyciela – jest nim Wasze Serce, Wasz kanał połączenia ze Stwórcą.

Współtwórca jest połączony ze Stwórcą, pamiętajcie o tym! Wasz ziemski czas mknie nieubłaganie, a wszyscy mają przed sobą egzaminy i wybory. Ja za Was nie zdam tego egzaminu, i wyboru również za Was nie dokonam.

Pamiętajcie o tym, że równowaga Waszego rozumu i serca zawsze podpowie Wam, jaki jest właściwy wybór. Bądźcie twórcami w każdym dniu i w każdym wyborze.

Wznieście swoją Wiarę, gdyż tylko Wiara i pełne oddanie Stwórcy, poprzez służbę, powiedzie Was przez pionowy kanał Wzniesienia. Już wcześniej mówiłem o tym, że kanał Wzniesienia – to kanał Służenia; zapamiętajcie to i porzućcie iluzję o tym, że kanałem Wzniesienia można przejść w takim stanie świadomości, w jakim teraz znajduje się zbiorowa świadomość ludzkości.

Wiecie już, że wchodzicie w wiek Świadomości Chrystusowej. Świadomość Chrystusowa jest to Świadomość Służenia.

Nie jest mi potrzebna Wasza ofiara, lecz Wasza świadomość Stwórcy, którą powinniście na nowo przekuć i przetransformować; przeprowadzić alchemiczny proces transmutacji swojej świadomości. „Sanie” 3D nie działają w kanale Wzniesienia, sanie bardzo łatwo wiozą Was w dół, z góry, a Wam trzeba wzbić się kanałem Wzniesienia. I dlatego potrzebne są Wam skrzydła, skrzydła Ducha, skrzydła Wiary i skrzydła Nadziei, w jedynej przestrzeni Miłości swego Serca i Serca Stwórcy.

Dziecięce zabawy w piaskownicy kończą się, wystarczająco dużo doświadczenia zebrano w obszarze dotychczasowego wymiaru i zaczyna się teraz czas Współtwórców. Dlatego pojawiam się tutaj, aby dotknąć Serca każdego z Was. I w tym celu otworzę energię Boskiego Źródła, aby każdy - mając swój kompas, swój serdeczny kompas - wiedział, że jego droga prowadzi do Serca Stwórcy, do Źródła wszelkiego Stworzenia!

Ja, Bóg Stwórca, zaczynam pracę z Wami. Dziękuję Mistrzom Światła - Metatronowi, Archaniołowi Michałowi i Melchizedekowi - za ich pracę, Serapisowi Bejowi i El Morii za ich codzienną pracę z Wami, gdyż utrzymują oni kanał Światła nad Wami i obok Was, i w Waszej przestrzeni są oni zawsze blisko. Ponieważ Wasze wołania zawsze są słyszane.

Tu i teraz, Ja, Stwórca, kieruję swoją dłoń do Waszego centrum Serca, do Waszego centrum równowagi, Waszego centrum świadomości Ziemi, Waszego centrum połączenia ze mną – to jedyny kanał, kanał Serca, kanał bezwarunkowej Miłości Boskiego Źródła, kanał Światła, kanał całościowej matrycy Tworzenia Światłem. Moje dłonie skierowane są do Was, i rozpoczynam z Wami pracę.

[pauza ….]


Westchnijcie i zróbcie wdech; zmierza ku Wam Boska Iskra – Ogień Świadomości Chrystusowej z Boskiego Źródła. Ta Iskra rozpala płomień w Waszej piersi, stwarza Płomień i Ogień Boga Matki-Ojca. Jest to niegasnący promień, który przenika przez wszystkie zasłony i iluzje, jakie stworzyliście wokół siebie. W tym Płomieniu i Ogniu spała się wszystko, co pochodzi z zewnątrz i nie odpowiada wibracji Boskiej Miłości z Boskiego Źródła.

[pauza ….]

Jest to mikrowybuch od środka i Wasza skorupa rozlatuje się na kawałki. Mikrowybuch stwarza wokół Was odczucie, że Wasza Świadomość i Wasze ciało rozpadają się, i znajdujecie się poza ciałem, poza materią, w stanie całkowitego spokoju i nieważkości.

[pauza ….]

W tym stanie przechodzicie alchemiczny proces transmutacji za sprawą Boskiej Iskry, i łączycie się ze mną na nowym kanale – na serdecznym kanale Miłości. Znajdujecie się jeszcze w stanie nieważkości, cała Wasza przestrzeń zbiega się dla Was w jeden punkt.

[pauza ….]

Jesteście wiecznością i nieskończonością, ogarnia Was cisza i spokój, nieważkość i światło.

[pauza ….]

A teraz, tu i teraz, Ja zbieram wszystkie Wasze części, tworząc jednolite pole Waszego ciała, i to nowe scalenie odbywa się w nowej energii – energii Boskiego Źródła. Wasze komórki są oczyszczone i przekodowane na wibrację kanału połączenia ze Stwórcą; wejdźcie w swoje ciało i prześlijcie energię dla Ziemi – energię Miłości do jądra Ziemi, w Serce Gai.

[pauza ….]

Wasza energia jest subtelna i lekka, przejrzysta i nieważka, jak podmuch wiatru, którego nie można zobaczyć. Błagosłowiona Gaja czeka na te energie i przyjmuje je.

[pauza ….]

Zwrotny strumień od Gai płynie do Was, do Waszego Serca, i kieruje się do Serca Stwórcy wszelkiego istnienia. Wasze energie połączone z energią Gai sprawiają, że podnoszą się Wasze ręce. I ręce jak skrzydła, jak ruch skrzydeł anioła podnoszą się, tworząc efekt wzbicia się i lotu ponad materią do Serca Boga Matki-Ojca.

[pauza ….]

Boski lot Miłości kieruje Wasze serce do Serca Stwórcy; Stwórca przyjmuję Waszą Miłość na nowej wibracji miłości Boskiego Źródła i oddaje w zwielokrotnionym rozmiarze swoją miłość, opiekę i miłosierdzie, i błogosławieństwo dla całego Stworzenia, poprzez Was dla Wszystkich.

[pauza ….]

Podziękujcie Stwórcy, podziękujcie Gai, podziękujcie Mistrzom Światła swoim Światłem i Miłością, i niech pozostanie w Was mocna Wiara, Miłość i świadoma Myśl oraz działanie połączone ze służeniem całemu Stworzeniu. I będzie tak. Tak Jest!

Stwórca!


[pauza…]

[Możecie pozostać w medytacji tyle czasu ile poczujecie, przesyłając miłość do Matki Ziemi, wypełniając i rozświetlając wszystkie przestrzenie.

Wyraźmy bezwarunkową intencję utworzenia wokół siebie, wokół miejsc gdzie przebywamy, w swoim wszechświecie - fontanny Miłości, Światła i Mądrości.


[pauza…]

Prześlijmy swoją Miłość do Źródła, do Stwórcy Boga Matki-Ojca, do Ducha Świętego, do Świadomości Chrystusowej, do Wniebowstąpionych Mistrzów Miłości i Światła i przyjmijmy ich Błogosławieństwo i Miłość.

[pauza…]

Wyraźmy wdzięczność wszystkim Istotom Miłości i Światła i zaprośmy je do współpracy dla wspólnego najwyższego dobra:

«Ja (podaj swoje imię)
Obwieszczam Stwórcy w jedności z Jam Jest
I Uniwersalnym Poziomom Tworzenia,
Że jestem gotowy/a na przyjęcie Darów Nieba,
Które są dla mnie przygotowane,
I że jestem teraz gotowy/a rozpoznać te Dary,
Przywracam Pełną Świadomość, Pamięć i Pełnie
Wszystkim komórkom swojego ciała oraz swojej Istocie,
Jam Jest Boską Miłością, Mocą i Mądrością Teraz,
Pokój… Harmonia… Równowaga…».

[pauza ….]

Wyraźmy intencję uziemienia się. Weź parę głębokich, spokojnych, równych oddechów.

[pauza ….]

Można skorzystać z przykładowego opisu:
Wyobraź sobie, że od podstawy twojego kręgosłupa wyrastają korzenie, które kierują się ku środkowi Matki Ziemi. W samym środku Ziemi znajduje się jej krystaliczne serce, do którego sięgają twoje korzenie. Niech korzenie połączą się z samym środkiem krystalicznego serca. Poczuj energię miłości i światła przechodzącą od podstawy kręgosłupa do środka Matki Ziemi i z powrotem. Poczuj ją całym sobą. Pozwól sobie oddychać tą energią, spokojnie i równomiernie. Wyobraź sobie, że połączenie pomiędzy tobą a krystalicznym sercem Matki Ziemi jest całkowicie bezpieczne. Pozwól sobie w tym bezpieczeństwie na świetlistą podróż do krystalicznego środka jej serca. Podróż w świetle i miłości przebiega spokojnie i w harmonii. Gdy wejdziesz już do krystalicznego środka Matki Ziemi, poczuj ogrom jej serca, jest jak ocean, tylko zbudowany z pięknego kryształu. Poczuj się komfortowo w środku i zaczerpnij bezpośrednio oddech z kryształu. Pozostań w harmonii, miłości, świetle tak długo jak ci będzie wygodnie. Gdy będziesz już chciał/a wracać wyobraź sobie, że w świetle i miłości powracasz do swojego ciała poprzez korzenie do podstawy kręgosłupa. Wyraź intencję, że cały czas jesteś uziemiony/a poprzez korzenie z Matką Ziemią i jej krystalicznym sercem.]

Przekaz otrzymany przez Julię Skurichinę
[tłumaczenie Andrij, korekta Marcin oraz Gosia]
Jam Jest Boską Miłością, Mocą i Mądrością Teraz